.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح اولين نمايشگاه تخصصی ايران خودرو در مازندران

نخستين نمايشگاه تخصصي گروه صنعتي ايران خودرو در مازندران گشايش يافت.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه متوازن کشور با بودجه های محدود و تعریف شده دولتی امکانپذیر نیست .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ،‌عزت الله اکبری عصر پنج شنبه در آیین گشایش اولین نمایشگاه تخصصی گروه صنعتی ایران خودرو در محل نمایشگاه بین المللی مازندران در قائمشهر اظهار کرد: اراده تمامی مسئولان کشور به بهره مندی مردم از اعتبارات و منافع موجود در کشور است اما انجام نشدن این امر نشان دهنده وجود مشکل در این زمینه است.

وی افزود: نگرش به بخش خصوصی با تاکیدات مقام معظم رهبری در اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی موجب شکوفایی استعدادهای این بخش در رونق صنعتی و اقتصادی کشور می شود .

اکبري با اعلام اینکه بخش خصوصی دارای توان بالایی برای سرمایه گذاری در کشور است تصریح کرد: برای کمک به بخش خصوصی این بخش خواسته های خود را نظام مند کند تا قوانین متناسب با نیازهای این بخش در مجلس تصویب شود.

نماینده مردم قائمشهر ،‌سوادکوه و جویبار با اشاره به اینکه ساختار فعلی سیستم بانکی پاسخگوی نیازهای کشور نیست افزود: حمایت همه جانبه دولت از بخش خصوصی یک فرصت طلایی برای این بخش به شمار می رود .

اکبری خاطرنشان کرد: بخش خصوصی نیز باید در برابر حمایتهای همه جانبه خودکفا شده و نیازهای خود و کشور را برآورده کند .

این نماینده مجلس هشتم شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکتهای تولیدی و صنعتی بزرگ کشور برای تداوم تولید باید سیاستهای خود را براساس اصل رقابت بنا کنند گفت: بهره وری همه جانبه از سرمایه ها و منافع موجود در کشور در گرو تغییر نگرش ها و ایجاد ساختارهای جدید است .

نخستین نمایشگاه تخصصی گروه صنعتی ایران خودرو از تاریخ 5 تا 8 دیماه سالجاری در محل نمایشگاههای بین المللی مازندران واقع در قائمشهر برپاست.

بازدید کنندگان می توانند از این نمایشگاه در روزهای بازدید از ساعت 15 تا 21 بازدید کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

HASAN 6 دي 1387
باسلام،فكر ميكنم نماينده هاي مردم ساري خواب باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.